Kruidvat Sampling

Wie kent Kruidvat niet? Bij Kruidvat winkelen wekelijks enkele miljoenen klanten. Hiermee is Kruidvat marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België. Kruidvat heeft ruim 1.250 winkels en ruim 25.000 medewerkers. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment producten.

Als een belangrijke key-partner van de populaire 9 maanden Beurs in de hallen van de Jaarbeurs Utrecht had Kruidvat de mogelijkheid om promotionele activiteiten uit te voeren bij de hoofd ingang van de drukbezochte beurs.

Om dit op een opvallende en effectieve manier te doen, hebben wij in opdracht van Activation Heroes twee sampling balies met topbord ontwikkeld in de herkenbare geel-rode kleurstelling van Kruidvat. Met hun prominente aanwezigheid kon niemand om Kruidvat heen.

De promotiedames waren gekleed in bijpassende rood-gele outfits en deelden vanuit deze grote sampling balies goed gevulde goodiebags uit aan de vele bezoekers van de 9 maanden Beurs. De bezoekers van de beurs, voornamelijk aanstaande of jonge moeders, konden zo genieten van een volle tas met leuke verrassingen en producten van Kruidvat.

Deze strategische promotie activiteit zorgde voor maximale zichtbaarheid en interactie met het publiek. Het creëerde bovenal een positieve merkbeleving en versterkte de band tussen Kruidvat en de doelgroep en voldeed daarmee aan de doelstelling die Kruidvat had voor deze promotie actie.

We zijn er trots op dat we hebben kunnen bijdragen aan het succes van Kruidvat's aanwezigheid op de 9 maanden Beurs in Utrecht en dat we met de door ons geproduceerde sampling balies een steentje bij hebben mogen dragen aan een onvergetelijke ervaring voor de bezoekers en het behalen van de Kruidvat doelstelling.

Terug naar overzicht